Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

W sytuacji zauważenia usterki lub w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt ze sklepem, w którym dokonali Państwo zakupu lub z serwisem naszej firmy.


Gwarantujemy szybki dostęp do części, oraz krótki okres naprawy.


Przed rozpoczęciem użytkowania produktu Tiny World, prosimy o uważne zapoznanie się z instrukcją obsługi. 
Warunkiem wykonania naprawy jest przedstawienie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. W przypadku wygaśnięcia gwarancji istnieje możliwość serwisowania produktów i zakupu części. W trosce o zadowolenie i wygodę naszych Klientów staramy się maksymalnie skrócić czas oczekiwania na naprawę, a naprawiony produkt dostarczamy do domu lub do sklepu za pośrednictwem firm kurierskich.

Będziemy wdzięczni za Państwa opinie i komentarze dotyczące wyrobów Tiny World. Dzięki nim będziemy mogli stale zwiększać jakość i funkcjonalność wyrobów, wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom i oczekiwaniom.





1. Tiny World jako importer udziela gwarancji na produkt, dla którego wydana jest niniejsza karta gwarancyjna i zapewniająca o dobrej jakości gwarantowanego wyrobu.

2. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy i liczy się od daty zakupu, potwierdzonej na karcie gwarancyjnej.

3. Gwarancja obejmuje wady produktów wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie i ujawnione w trakcie użytkowania.

4. Gwarancji nie podlegają:

• części i podzespoły, ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji, takie jak opony, połączenia nitowane, obluzowanie układu jezdnego - na piastach i osiach kół (powstałe w szczególności w wyniku gromadzenia się w układzie jezdnym drobin kurzu, piachu itp., powodujące naturalne zużycie tych elementów),

• uszkodzenia tkanin obiciowych (wózków, leżaków, nosidełek, chodzików, fotelików samochodowych, krzesełek do karmienia i innych produktów posiadających obicia tekstylne lub z tworzyw sztucznych) w postaci "zacieków" lub zaplamień wynikłych z użytkowania produktu na deszczu lub przechowywania ich w warunkach niezgodnych z instrukcją i przeznaczeniem, oraz czyszczenia i prania ich niezgodnie z instrukcjami zawartymi na wszywkach materiałowych lub w instrukcji obsługi, a także uszkodzenia wynikające z zaplamienia, rozerwania, rozcięcia tkanin itp.,

• uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji lub konserwacji niezgodnej z instrukcją, w szczególności niewłaściwego składania/rozkładania i montażu produktów lub ich części składowych (kół, pasów, klamer, zapięć, obić tapicerskich itp.),

• uszkodzenia mechaniczne lub termiczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem i zasadami opisanymi w instrukcji obsługi.

5. Prawidłowy montaż produktu przed rozpoczęciem eksploatacji oraz okresowa konserwacja nie wchodzą w zakres napraw i obsługi gwarancyjnej. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nie stosowania się użytkownika do zaleceń prawidłowego montażu i eksploatacji produkty.

6. Podstawą reklamacji produktu jest karta gwarancyjna z wpisana nazwą sprzętu, typu i modelu, datą i miejscem sprzedaży oraz czytelnym stemplem sklepu i podpisem kupującego. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

7. Wszelkie reklamacje z tytułu wad wyrobu należy składać w punkcie sprzedaży detalicznej. Reklamowany produkt powinien być czysty, dostarczony do punktu sprzedaży i odebrany po naprawie przez nabywcę.

8. Wady i uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie. W terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu konsument zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

9. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

10. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, a w zakresie sprzedaży na rzecz konsumentów - przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 02.141.1176).

11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

12. Ochrona gwarancyjna obejmuje swym zasięgiem terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

O Firmie      Oferta produktów      Kontakt      Bezpieczeństwo      Serwis

    
© 2012 Wszystkie Prawa Zastrzeżone
www.tinyworld.pl
Wykonanie strony: Marcin Szczygliński